Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфист от Пловдив

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфист от Пловдив

    Молба за помощ.
    Тъпо ми е ,че пускам такава тема ,но съм отчаян (срам,не срам -продължавам да пиша)Моля някои ,които има време и желание да ми помогне да стегна моята Алфа33 1.7 16v.Няма кого другико да помоля.Нямам приятели ,които да разбират от коли,само аз имам хъс да се занимавам с такива неща,но автомобилните ми познания са слаби.
    Работих половин година,спестих пари,продадох първата си кола и имах мечтаната красавица.Баща ми ми помагаше до едно време.После обаче се ядоса на колата,че е сложно устроена и все гълта финанси и се отказа.Вече не мога да разчитам на него,което е жалко,защото той страшно много разбира от коли.Условието бе или да я продам, или да се оправям сам. И сега се оправям както мога.
    Събрах пари и вече от седмици се опитвам да я вкарам в движение.
    Имам я от 2години.Не е създавала проблеми.Като имам пари сипвам и карам.Последно я карах зимата,от тогава(началото на март)не е помръднала.Доколкото знам по нея трябва да се смени стартера,свещите и
    да се проверят тоците.Опитвам се да я запаля ,но не става,трябва да се дръпне.
    Може и да изглежда лесно и тъпо че пиша по такъв проблем,но за мен е непонятно как да свърша цялата тази работа.Не че не знам къде са,какво са (свещите,стартера и др.),но никога не съм го правил сам.
    Ако тази молба ви се стори много ангажираща,поне бих искал да се консултирам с някого,на живо да види колата и да преценим колко работа има по нея .
    От Пловдив съм,живея в кв.Южен
    тел.0878 698884
    Благодаря за разбирането!

  • #2
    Лесно е, чукаш на Търсене сервиз в Пловдив и ровичкаш. При всички случаи ще има най-малко по 10 мнения за всеки.
    http://clubalfaromeo.com/forum/searc...8&pp=25&page=2
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      DJ STIVAN търси, ако има време със сигурност ще помогне
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • #4
        Ако беше от Бургас с удоволствие бих ти помогнал. Успех и дано скоро я пуснеш в движение
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
          Тъпо ми е ,че пускам такава тема ,но съм отчаян (срам,не срам -продължавам да пиша)
          Колега няма нищо срамно в това . Нали затова е форума - за да си помагаме На всеки може да му се случи да изпадне в такава ситуация . Успех
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
          Ex: BMW E61 530 Xi

          Comment


          • #6
            Колега, пиши на DJ STIVAN!
            Смятам, че той ще ти помогне със съвети.
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • #7
              Даи някоя снимка малко повече инфо и от савет на савет и може сам да си я оправиш.Тука има много кадърни хора и ще помага кои с кото мойе
              секи се е зблъсквал с някакав проблем и знае какво му е решението.Аз моита от форум на форум я постегнах.Не че е много стегната ама издаржа няколко ходенета до софия едно до пловдив и доста пъти до варна.Така че от тук от там ще помагаме.Нали за това сме тук.Даи малко снимков материал да я видим тази хубавица.И магията да започне
              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

              Comment


              • #8
                0899984392 Аз ще ти помогна.

                Comment


                • #9
                  Здравей колега няма нищо срамно в молбатати нали затова е форума . Стартера надали трябва да се сменя прасто трябва да му се сменят 2 втулки общо 6лева и един шалтер който е 20тина ако го оставиш на ремонт за 50-60 лева с монтаж и демонтаж ще ти го направят. Другато купи си нови кабели за боскер който варират от 20 - 36 като от 36 лева са на магнети марели. Ако толкова много искаш сам да си свалиш стартера той се намира под келкторните траби(тава са трабите където пише 16v) в дясната страна на купето но мисля че по добре е да си го занесеш на майстор да ти е спокойно. Почисти си клемите на акумолатора ,+- и най вече масата(там където -нусовия кабел от акумолатора е вързан с купето. Аз имах проблем с лоша маса и ме базикаше стартера. Ако търсиш читав майстор в Пловдив помоли колегата DJ_STIVAN той може да те посъветва напиши му лично съобщение

                  Comment


                  • #10
                    Здравей,колега!Определено раздвижи племето!След общия патос да се захващаме за работа.Първо направи няколко снимки на мотора от различни позиции,но без да го миеш и лъскаш.Както си е.После започни с уточненията.Защо не пали.Защото не иска да завърти стартера или по принцип си пали трудно.Провери натегнат ли е ремъка на динамото,зареден ли е акумулатора и чиста ли е дистрибуторната капачка.Със стартера, не бързай да го сваляш.Зачисти клемите на акумулатора и особено масите към купето и двигателя.Ако само чука и не върти правиш следното:Дърпаш ръчната!Освобождаваш от скорост!Сваляш клемата на шалтера ,тая малката с кабелната обувка и и подаваш ток от плюса на акумулатора.Ако завърти,проблема не е от него и продължаваме напред.
                    Като я запалите ,вземи един мултицет и замери ,какво напрежение подава динамото.Нашите са известни с простотиите си.писал съм за това в една тема,малко по-горе.
                    След като я прегледате с ДЖ Стивън ще се видят много неща.Съветвам те да седнеш и да опишеш много подробно какво прави и не прави колата.Колкото повече-толкова по-добре.Пиши , дори и за това,което си мислиш,че е глупост. Много често дребните и на пръв поглед маловажни детайли,дават информация за даден проблем.
                    Ние от своя страна сме тука
                    Успе!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за позитивните мнения.Вдъхнахте ми вяра и съм 200%мобилизиран и започвам да стягам красавицата.разгледах темите със сервизите в Пловдив-вече имам някаква представа как седят нещата с тях.Пускам няколко снимки за обща информация,по -нататък ще пусна по подробни.Хиляди благодарности за подробната информация за стартера,кабелите и маисторите.До колкото знам на стартера ми трябва да се сменят 2те (дано се изразявам правилно) четчици (тези,които като се допрат става искрата).
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        0899114830 Жоро.
                        Колега ще се радвам да ти помогна по всяко време.Звънни да се разберем.
                        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                        Comment


                        • #13
                          Ентусиазма ти е много добър,но явно още не си се научил да слушаш.Раздела за 33 и на форума като цяло,не е да сме справочник за сервизите,а да си помагаме взаимно.Като те гледам си напълно бос по колите,което е добро начало,защото колкото и да си разбирач ,като си вземеш Алфа,особено 33,трябва да забравиш всичко до сега и да започнеш на ново.Така,че ти поне нямаш вредни навици.Ако слушаш внимателно,тука има колеги,които могат да ти помогнат и сам да си направиш ремонт на цялата кола.Стартера може да не върти от много неща.Като се почне от акумулатор,клемите му,масите по купето и двигателя,клемите в шалтера,четките и намотките.Това е силовата верига,а освен това от контактен ключ,клемите му и всички куплунзи до шалтера.Както виждаш много могат да са причините.Като ти казвам да направиш номера със кабелчето имам в предвид да изолираме много от вероятностите.Пак ти повтарям,че раздела си е техниески и знаеме,какво говорим.Ако някой даде съмнително мнение,останалите бързо го оправят.А иначе,като отидеш на сервиз със сигурност ще ти свалят стартера и ще ти кажат,че е за ремонт.Какво друго?!Нали това им е работата.Първо я огледайте с ДЖ.Стивън и тогава си давай парите за глупости.Стефчо знае за какво става въпрос.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Интересно ми е да разбера какви са жълтите кабели от страната на антифриза ...
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • #15
                              Ако си и знаеш проблема закай я на читав майстор за стартери , да ти го ревизира и няма да имаш ядове хахах иначе да ако ти е читав стартера бате Иво е прав че аз му правих ненужна ревизия и смених орегинален шалтер бош с някъф нов който не знам къф е но секи се учи от грешките си , на моя стартер проблема му беше нов ремък на алтернатора и лоша маса на мотора
                              Last edited by zilala; d.m.y г., 14:10.

                              Comment

                              Working...
                              X